Toamna vine la pachet cu gripă, guturai și depresie. Însă noi avem câteva leacuri senzaționale pentru depresia de toamna. Aplică aceste sfaturi mai ales în zilele mohorâte în care duci dorul soarelui.

Înlocuiește lumina albă de acasă cu cea galbenă, cumpără o lampa în plus și, cel puțin o ora, seară, aprinde-le pe toate. Lumina veselă și caldă te ajute să ai o șatre bună.

Profită de lumina naturală și fă o plimbare de zece minute, în fiecare zi, chiar dacă plouă sau bate vântul. Fă exerciții în fiecare zi. Dacă nu dimineață, după micul dejun, măcar seară, înainte de culcare.

Cerealele sunt alimentele perfecte în timpul toamnei pentru că bogăția de vitamine din grupul B combate depresia de toamna. Consumă cereale integrale la micul dejun de preferat cu lapte sau iaurt (este bun și laptele de soia sau cel de migdale) și vei avea energie pentru întreagă zi. Mănâncă nuci, kiwi, ceapă și usturoi, carne de curcan, cartofi dulci, ronțăie semințe de doveac și castane, mănâncă mere și banane.

Adaugă în apă de baie câteva picături dintr-un elixir preparat după următoare formulă: 20 de picături de ulei de portocale, 20 picături de ulei esențial de lavandă, 10 picături de ulei esențial de grapefruit, 5 picături de ulei esențial de tei, 5 picături de ulei esențial de rozmarin și 2 picături de ulei esențial de iasomie.

Folosește parfumurile florale, cremele cu arome de trandafiri sau citrice. Îți vor oferi o stare bună, de optimism și bună dispoziție.

Râzi și zâmbește-ți ție în față oglinzii, dimineață cel puțîn un minut. Repetă in cap până gonești orice gând trist: „viață e frumoasă!”.

Îmbracă-te cu haine colorate, vesele și optimiste. Ascultă muzică ritmată, dansează în timp ce faci curățenie în casă sau mâncare și nu uită să ții legătură cu prietenii tăi, să-ți faci planuri de călătorii și să zâmbești tot timpul.

Sursa

 

Distribuie articolul: