Bloggerul Marin Bodrug a urmărit taximetriștii hărțuindu-i pe oameni, pe Aeroportul Internațional Chișinău. „În acest weekend, așteptând o persoană pe Aeroportul Internațional Chișinău pe direcția intrarea în Republica Moldova, am fost martor și chiar parte a unui spectacol, compus din doi actori: cetățenii și angajații unui serviciu de taxi”. Așa își începe el povestea.

„Nu cred că oamenii sunt „terorizaţi” mai tare decât pe Aeroportul Internaţional Chişinău”, continuă bloggerul. „Băieţii ăștia (taximetriştii) aşa de „bine” îţi propun serviciile încât le irită până şi pe cele mai flegmatice personalităţi. Au ei idee de business”, ironizează bloggerul, care vine cu mai multe sugestii:

1.Stimați taximetriști, cetățeanul care are nevoie de serviciile voastre, se va apropia singur de ghișeul companiei, ori, simbolul internațional al „taxi” îl cunosc toți;

2.Nu veniți cu „inițiative” de a vă „băga” în sufletul oamenilor, mai tare îi iritați decât să le oferiți ajutor sau servicii;

3.Ajustați tarifele la situația economică reală din țară, nu la „planurile” companiei pe care o reprezentați.

„Mi-au propus de la aeroport pina la gara de nord cu 250 lei…Când am ajuns la gară cu nici 10 lei”,  a comentat un internaut prețurile.

4. Nu „alergați” după turiști, cu țigara în gură, prin fața aeroportului. Acest lucru poate crea dezgust.

Bloggerul vine cu o remarcă la final. „Această descriere nu se potrivește tuturor taximetriștilor care activează la Aeroportul Internațional Chișinău. Foarte mulți au un comportament decent, sunt culți și știu cum să se comporte cu viitorul client. Dar, ajung 2-3 șoferi inculți ca să sufere imaginea întregului serviciu”, scrie Marin pe bodrug.eu.

Distribuie articolul: