Probabil ai auzit că poți slăbi eficient cu ajutorul tehnici de respirație, fără vreun regim alimentar. Tot mai mulți oameni care practică sportul, confirmă acest lucru, deși din punct de vedere medical, slăbitul prin respirașie nu este real.

Metoda pe care ți-o dezvăluim mai jos am aflat-o de pe un forum și promite că vei scăpa de 10 cm din talie, timp de o săptămână. De e eficientă metoda sau nu rămâne să te convingi tu, mai ales că nu prezintă vreun pericol pentru sănătatea ta.

Exercițiul 1

Button-Blue-Arrow-Up-icon (32x32, 2Kb)Inspiră și rotunjește abdomenul.

Button-Green-Arrow-Down-icon (32x32, 2Kb)Expiră, trage abdomenul.

Alarm-clock-icon (32x32, 2Kb)Repetă exercițiul timp de 2 minute.

Exercițiul 2

Button-Blue-Arrow-Up-icon (32x32, 2Kb)Inspiră, rotunjește burta și inspiră încă de două ori.

Button-Green-Arrow-Down-icon (32x32, 2Kb)Expiră, trage burta și expiră încă de două ori. Apasă ușor peste abdomen cu palmele și încearcă să ții mușchii contractați.

Alarm-clock-icon (32x32, 2Kb)Durata exercițiului este de 10 minute.

Exercițiul 3

Button-Blue-Arrow-Up-icon (32x32, 2Kb)Inspiră. Ține abdomenul rotunjit.

Button-Green-Arrow-Down-icon (32x32, 2Kb)Apleacă-te ușor și încearcă să expiri la maxim aerul din plămâni, trage abdomenul, oprește respirația, îndreaptă-te și numără până la 8, iar între timp contractă mușchii abdomenului și inspiră din nou.

Alarm-clock-icon (32x32, 2Kb)Repetă exercițiul timp de 3 minute.

Distribuie articolul: