Julia Allert, Georgette și Brandul pentru copii Creme Brulee au prezentat astăzi în premieră precolecțiile pentru ceea ce pregătesc să prezinte pe podiumul „Din Inimă” în doar două săptămâni. Publicul select venit la eveniment a apreciat noutatea fashion, fiind o invitație pe piața de profil din țară. Asemenea practici, însă, sunt foarte prezente la marile case de modă.

Vezi mai jos Precolecția toamnă-iarnă 2017-2018, de la Brandul Julia Allert:

Vedeți ce modele aduce pe podium „Georgette” pentru sezonul rece:

„Am pregătit deja liniile generale pentru colecția ce o vom prezenta la Moldova Fashion Days 2017, toamnă. Sunt game de culori liniștite, clasice, predominant alb, bej, negru și albastru. Nou pentru Georgette este culoarea și tipologia de produse pe care noi până acum nu le-am mai făcut. Este o premieră acest tip de eveniment, deși la marile case de modă este o practică foarte întâlnită. Colecției generale se vor adăuga noi modele, noi croieli, însă vom păstra ideea generală prezentată în această seară”, a declarat pentru EA.md Geta Mir, designer Georgette.

Veronica Pentelei, creatoarea Brandului pentru copii „Creme Brulee”, a remarcat că această practică va fi păstrată și valorificată și mai mult pe viitor:

„Diferența dintre precolecție și colecție este una mare, atât la nivel de stofe, cât și la nivel de concepte. Am invitat astăzi persoane publice cu predilecție, dar și foarte mulți dintre clienții noștri fideli – anume pentru ei am dorit să aducem aceste precolecții ca o surpriză frumoasă și așteptată”, declară Veronica Pentelei.

Foto: Dima Iacovlev Photography

Distribuie articolul: