Ai zice că e eroul principal din desenul animat „Garfield”! Frumoasa pisică a designerului de 81 de ani Karl Lagerfeld a devenit personajul unei campanii publicitare de promovare a unei noi mărci de automobile. Ședința foto cu participarea pisicii a fost apreciată înalt de către toată lumea!

Tina Müller, directorul de marketing al companiei auto care a „recrutată” pisica bătrânului Lagerfeld, și-a dorit ca firma să vină cu o nouă abordare publicitară, propunându-i designerului să participe la elaborarea noii campanii.

„Concepția supermodelului fotografiat alături de automobil începe să se consume deja, de aceea era nevoie de altceva”, dezvăluie Tina Müller, pentru carscoops.com. De notat că Lagerfeld nu este doar un celebru designer, ci și un renumit fotograf!

Felina pe nume Choupette a apărut în viața designerului Karl Lagerfeld la sfârșitul anului 2012, după ce designerul a fost rugat să aibă grijă de animalele modelului Baptiste Giabiconi. 

În cele câteva zile, în care a stat cu Choupette, Karl s-a atașat atât de mult de pisică, încât l-a rugat pe Baptiste să i-o dăruiască. Anume de atunci viața pufoasei Choupette s-a transformat într-o adevărată poveste. 

În fiecare zi, pisica este alintată cu mâncare de lux și haine croite special pentru ea. Campania publicitară despre care am menționat mai sus nu este unica din viața felinei. Choupette participă aproape zilnic la ședințe foto pentru reviste celebre sau zboară cu avionul privat al stăpânului său de 81 de ani.

Choupette are contul său personal de Twitter (cu peste 42.000 de urmăritori), trei îngrijitoare și un iPad pe post de jucărie. De asemenea, animalul este inclus foarte des în clasamentele virtuale ale celor mai populare animale din lume.

Foto: theblushsocial.com, carscoops.com

Distribuie articolul: