„Fiecare merită să fie recunoscut” – aceasta este deviza pentru care, timp de o lună, se desfășoară și în acest an Notorium Awards Moldova, ediția a patra. Concursului Național a celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova este desfășurat de Compania de proprietate intelectuală INTELSTART LTD în parteneriat cu AGENȚIA DE STAT PENTRU PROPRIETATE INTELECTUALĂ 

Cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Moldova, vor fi recunoscute de public, prin vot on-line de pe profilurile active ale utilizatorilor Facebook din Moldova, pe pagina oficială NOTORIUM. Este posibil de votat on-line zilnic o singură marcă în fiecare subcategorie.

Participarea în concurs este gratuită. La concurs se vor confrunta peste 4000 de mărci comerciale prezente pe piața Republicii Moldova, la 45 de categorii și 150 de subcategorii de produse și servicii.

În cadrul NOTORIUM 2019 se va desfășura Gala de premiere a cîștigătorilor celor mai recunoscute mărci comerciale  din Molodova, top 4 locuri (foto şi video de la Gala NOTORIUM 2018 pe https://notorium.md/foto-2018.

Schimbări esențiale pentru ediția NOTORIUM 2019:

  1. Excluderea SMS Voting-ului
  2. Crearea logo-ului «VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®» pentru creșterea vînzărilor, încrederii și loializarea clienților:

Beneficiile prezenței la NOTORIUM 2019:

  1. Înregistrarea gratuită și participarea la Concurs;
  2. Posibilitatea de a concura pentru premiile Concursului – Trofeul NOTORIUM, medaliile de aur, argint, bronz și pentru dreptul de folosire a logo-ului Votat Marcă Recunoscută ®, la fiecare subcategorie de produse sau servicii şi utilizarea exclusivă a imaginilor distincţiei pentru promovarea produselor și serviciilor mărcilor învingătoare;
  3. Transparenţa concursului şi a votingului în regim real, datorită votului securizat.
  4. Prezența alături de peste 4000 de mărci comerciale larg cunoscute din Moldova și din străinătate;
  5. Ridicarea nivelului vinzărilor, încrederii și a imaginii mărcii comerciale participante la concurs;
  6. Beneficii de promovare – aproximativ 100.000 de vizitatori unici vor accesa site-ul NOTORIUM.MD, majoritatea din ei, conform statisticilor de anii trecuți, vor accesa zilnic site-ul, votînd şi urmărind evoluţia voting-ului;
  7. Transmisiunea live a Galei de Decernare a Premiilor cu o audienţă de minim 50.000 de telespectatori.
  8. Posibilitatea ca învingătorii să ţină un discurs de pe scenă, în momentul primirii distincţiei, cu referire la marca sa.
  9. Beneficii de promovare – aproximativ 10.000.000 de vizualizări pe toată perioada de desfășurare;
  10. Prezența gratuită pe site-ul NOTORIUM pentru mărcile comerciale participante la Gală pentru 1 an.
  11. Realizarea unui spot video pentru învingători ce va conţine imaginea trofeului şi a logotipului companiei Dvs.
  12. Realizarea unei fotografii pentru învingători ce va conţine imaginea trofeului, medaliile NOTORIUM şi logotipului companiei Dvs.
  13. Distribuirea unei oferte promoţionale a învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului.
  14. Distribuirea la postările învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului.
  15. Promovarea evenimentului în cele mai importante resurse media şi la cele mai importante evenimente destinate business-ului din Moldova;
  16. Promovarea evenimentului și a rezultatelor Concursului NOTORIUM, targetat, prin newslettere, către minim 50.000 de agenţi economici din Moldova;
  17. Prezența şi promovarea în Catalogul Celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova NOTORIUM 2019;
  18. Beneficierea de ofertă promoţională de înregistrare a mărcii comerciale din partea companiei INTELSTART SRL . Accesează AICI pagina de Facebook.
  19. Beneficierea de ofertă promoţională de promovare a mărcii comerciale din partea partenerilor NOTORIUM.
  20. Posibilitatea de a deveni parteneri ai Concursului şi Galei de Decernare a Premiilor NOTORIUM şi de a beneficia de avantajele acestuia, oferta de parteneriat o puteţi solicita la info@notorium.md.

Pentru detalii accesați pagina oficială NOTORIUM, solicitați informații la:
info@notorium.md, de asemena la organizatorii evenimentului: +373.79.822.822, +373.60.00.70.50.