O postare sponsorizată pe Instagram în lumea modei poate ajunge să coste peste 100 000 de Euro. Cel puțin asta susține bloggerița din Moldova, Doina Ciobanu, care și-a construit o carieră internațională în lumea modei.

Informația a fost dezvăluită în cadrul unei întâlniri digitale cu Dumitru Ciorici, antreprenor media și co-fondator AGORA. 

„Prețul depinde de foarte mulți factori. Mai exact, de capacitatea de a face din urmăritori să cumpere unul dintre produsele care este promovat pe Instagram”, spune Doina Ciobanu, care a adunat deja peste 260 de mii de urmăritori pe Instagram.

Potrivit influencer-ului moldovean, în prezent, suma maximă care se plătește azi este de cca 200 de mii de Euro per postare, dar asta în cazul a influenceri cu peste 80 de mln de fani precum este Kendall Jenner. 

Urmărește Întâlnirea Digitală în format integral pentru a afla cum variază prețul pentru postările sponsorizate de pe contul de Instagram al Doinei Ciobanu și de la cât încep prețurile pentru un influencer de nivel local. 

Bloggerița Doina Ciobanu, despre carieră și planuri de viitor: „Uneori nu pot avea o zi liberă, nu pot ieși din casă fără a arăta bine”