DigitalMust a organizat astăzi un live pe facebook, de la Biblioteca Municipală „B. P. Hasdeu”, acolo unde sunt expuși cei mai creativi Brazi de Crăciun. Protagonista a fost Nata Albot, autoarea proiectului, cea care a dezvăluit mai multe detalii privind concursul care astăzi a luat sfârșit.

În cadrul interviului s-a abordat domeniul de design, problemele domeniului artelor creative și soluțiile pentru cei care se află la început de cale.

„Balul Brazilor de Crăciun” este un eveniment în care tinerii studenți talentați din Republica Moldova se fac remarcați prin creativitate. Înainte de a intra în  concurs, Nata afirmă că cei implicați în proiect sunt încurajați să-și promoveze lucrările încă dinainte ca acestea să fie expuse, să transmită imagini din timpul procesului de creație, captând cele mai importante momente atunci când muza își îndeplinește rolul. De asemenea, Nata încurajează tinerii să intrige prin lucrarea lor, făcând oamenii să se conecteze din timp la bradul pe care ei îl creează. Acesta este unul din secretele dezvăluite de fondatoarea K-Lumea. Așa, șansele de a vinde bradul sunt mai mari.

A ști să faci marketing e extraordinar.” 

Trecând de la problemă la soluții, Nata Albot afirmă că pentru a deveni vizibili, designerii trebuie să primească măcar un set minim de cunoștințe în ce privește o marcă, ce stă la baza creării acesteia.

”Noi nu ne alegem un nume sau o marcă „pentru că e drăguț”, ci trebuie să avem o filosofie în spate. Aceasta trebuie să transmită valori”, afirmă Nata.

Nata se declară mândră că întâlnește tot mai des designeri care se fac remarcați prin diferite istorii ascunse, de cei care au un mesaj de transmis, de cei care urmăresc trendurile. Tot ea, afirmă că admiră persoanele care pun accent pe reușita femeii și egalitatea de șanse.

De asemenea, Nata a vorbit și despre proiectul pe care l-a inițiat împreună cu Andrei Bolocan „Internetu Grăiește”.

”Eu, de exemplu, aș vrea să-mi folosesc feed-ul meu, unde se întâmplă atâtea lucruri interesante, să ”pescuiesc„ de acolo lucrurile pe care eu le consider de impact și să le dau mai multă lumină, adică să le aduc la comunitatea mea și să le dau voie acestor lucruri să fie aflate de cât mai mulți oameni”, a declarat Nata.

”Pentru Andrei, „Internetu Grăiește” probabil este o posibilitate de a arăta o altă parte a lui, pe care el nu o arată în virtutea profilului pe care îl are în emisiunea Lumina”, a mai adăugat Nata.

Citește și:  Creativitatea nu are margini! Balul Brazilor de Crăciun 2017 prezintă lucrări deosebite din cele mai inedite materiale (Videografic)

Nata declară că vrea ca prin acest proiect oamenii să vadă altceva decât ceea cu ce sunt deprinși în emisiunea Lumina.

De ce își dorește acest lucru, dar și alte detalii, aflați în interviul „DigitalMust”.

Distribuie articolul: