După o carieră frumoasă acasă, acolo unde se poate lăuda cu o familie frumoasă și trei copii pe care îi crește și educă, Marina Șvidki și-a croit și o carieră din aceia, clasică, despre care scriu revistele de specialitate. Marina este administratoare și directorul „Pro HR” – o companie care prestează servicii externe în domeniul resurselor umane. Cum le reușește pe toate și ce sfaturi cheie are Marina în domeniul resurselor umane pentru manageri, aflați din interviul „20+”.

Încerc să fiu empatică și să ajut oamenii. Pasiunile mele sunt bicicleta și albinele.

Domeniul resurselor umane este ceea ce făceam de mai mulți ani. Șansa mea era acum, așa că am mers pe a crea o companie care se ocupă de resursele umane pentru companii mici și mijlocii. Este un proces extern și accesibil, devenim o parte din fiecare client, companie care se deservește la noi.

Provocarea mea cea mare este să învăț să vând business to business. Particip la multe trainiguri și încerc să am în preajmă cât mai multă lume bună.

O echipă perfectă depinde de procesele din companie, dar și de cum este aceasta construită. Minim 5 persoane cred că sunt necesare, însă depinde de mărimea afacerii și de domeniul de activitate. O echipă bună este una responsabilă, prefer mereu să verific acțiunile și indicatorii de performanță. O echipă trebuie să fie inspirată, compatibilă și să lucreze pentru un obiectiv comun. Motivați – da, insă inspirația este mai importantă.

Comunicarea managerului cu echipa sa este foarte importantă. Nivelul de responsabilitate al unui angajat este important și interesul pe care îl manifestă față de job. Cea mai mare problemă, pentru există o problemă a cadrelor în aceste timpuri, este faptul că unii angajați vin la un job fără să știe în general ce vor.

Este greu să mă împart între muncă și familie, mai ales cu 3 copii. Să împarți responsabilitățile este cel mai eficient, iar pe mine mă ajută organizarea și disciplina.

Foto: Arhivă personală

Distribuie articolul: