După sărbătorile de iarnă, de multe ori acul cântarului arată o cifră mai mare și le face pe femei să înceapă a căuta metode ușoare și rapide pentru a scăpa de kilogramele acumulate. Antrenoarea de fitness Lilly Tonu vine cu sfaturi de nutriție, dar și cu exemple de exerciții care ne ajută să revenim sau căpătăm formele dorite, într-un mod sănătos, care să dureze.

Din păcate, de multe ori graba și neinformarea, le face pe femei să apeleze la metode greșite: diete drastice, pastille și ceaiuri care promit slăbire rapidă fără a depune mult efort. De fapt, aceste metode, în loc să aducă un rezultat pozitiv, pot dăuna și agrava starea de sănătate.

Pentru a slăbi sănătos nu trebuie de trecut dintr-o extremă în alta ci este nevoie de urmat câteva reguli care vor contribui la procesul de slăbire. Sunt câțiva pași ce trebuie urmați, dar trebuie să aveți răbdare, dorință și să vă ascultați organismul.

Alimentația contează mult. Rezultatul obținut depinde 70-80% de nutriție și 30-20 % de sport.

1. Echilibrați alimentația. Fără un regim alimentar sănătos nu veți obține rezultate pe termen lung.

  • Respectați mesele de bază.
  • Introduceți mai multe produse de origine vegetală (legume și fructe cu indice glicemic scăzut, cereale integrale) pentru iubitorii de carne, de dorit să schimbați modul lor de pregătire (de preferat copt, fiert, înăbușit ).
  • Hidratați organismul cu apă plată. Hidratarea este necesară nu doar în procesul de slăbire, dar și în genere pentru o bună funcționare a tuturor proceselor din organism.
  • Reduceți consumul de zahăr ,alcool și optați pentru fructe,ceaiuri din plante.

2. Introduceți activitatea fizică, fie la sală, fie în condiții de casă. Începeți cu antrenamente de 30 minute apoi adăugați până la 1 ora.

Nu epuizați corpul cu antrenamente lungi de 2-3 ore. Nu își are rostul pentru că procesul de slăbire nu are loc doar în timpul antrenamentului, slăbirea durează pe tot parcursul zilei și nopții. Persoanele începătoare, fără pregătire fizică trebuie să înceapă cu antrenamentele moderate, 1-2 exerciții pentru fiecare grup muscular, apoi treptat (după câteva zile) să mărească intensitatea antrenamentelor .

3. Respectați orele de somn. În afară de regimul alimentar și mișcare, aveți nevoie și de odihnă, somn calitativ pe parcursul nopții, de aproximativ 7-8 ore. Un somn necalitativ poate influența procesul de slăbire astfel că a doua zi veți simți o stare de foame mai mare și apare riscul de a mânca mult mai mult și cu atracție spre produse nesănătoase.

4. Gândiți mereu pozitiv. Eliminați gândurile negative și faceți loc doar gândurilor optimiste, voinței și răbdării. Persoanele care combat stresul mâncând în exces ar trebui să investigheze cauza acestuia căci și foamea pe fond emoțional, de multe ori e cauza acumulării de kg în plus. Țineți un jurnal al schimbărilor produse în timp. Nu vă cântăriți zilnic, cântarul nu e un reper de bază în slăbire.

Măsurați-vă dimensiunile corpului o dată în lună și notați într-un tabel. Observați schimbările din oglindă, dimensiuni și haine.

Dacă se va ține cont de aceste sfaturi atunci un rezultat pozitiv e garantat.

Lilly Tonu vine și cu recomandări, un grup de exerciții, pe care le puteți face atât la sală, cât și în condiții de casă.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

#homeexercise #fitgirls #motivation #befit #dontstop #beleveinyourself Știți proverbul „porcul în ajun nu se îngrașă”, asa e și cu slăbirea, într-o luna pana la vara nu devii cu silueta de fotomodel. Dar sa lasăm gândurile negative și sa ne automotivam. Dacă nu la vara aceasta, atunci la anul sigur veți fi in forma. Numai sa nu cedați. ANTRENAMENTUL 1. ➡️Aici este un antrenament pentru femeile care nu au făcut sport niciodată, vor, dar nu știu cu ce sa înceapă. Un antrenament executat cu cablu elastic, antrenament din exerciții ușoare, însă, executate pe un timp îndelungat, tonifiaza corpul. Treptat veți include și exerciții mai complicate. Cablu oferă rezistenta, se ajustează după intensitatea dorita astfel ca, înlocuiește cu ușurință ganterele de 2-3kg. ➡️Pentru mămicile care stau acasa, pentru femeile care nu au timp sau le este rușine sa meargă la sala de fitness, am un sfat – faceți sport oriunde doriți. Unde va este mai comod dar faceți mișcare. ➡️Inafara de slăbire prin diete, mușchii noștri trebuie implicați în lucru. Astfel dvs nu doar veți slabi, dar paralel veți tonifia corpul. ➡️Acest antrenament implica coapsele, fesierii, umerii, tricepsul, bicepsul, abdomenul. Executati de 3 ori în săptămâna.

Публикация от Lilly – Fitness /nutrition (@in_forma_mereu)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

#omactiv #antrenamentacasa #informamereu #sarbatorilevin Salut!!! 🤗🤗 Ultimul video din 2018➡️ antrenament în condiții de casa. ✔️ Înainte de antrenamenat faceți încălzirea. Pregătiți o sticla cu apa plata, muzica preferata și automotivatia. ✔️ Executati fiecare exercițiu in 2-3 seturi cu pauze mici – 15-20 sec. La flotari, fandari bulgărești ( cu un picior pe pat) numărul de seturi poate fi micșorat la 2 iar numărul de repetari la 10. ATENȚIE ❗❗❗ ⚠️⚠️⚠️ ⚠️ ➡️La exercițiul genuflexiuni, copilul în brate îl iau doar persoanele care fac sport demult, au forță în picioare, echilibru dezvoltat și executa corect tehnica. ➡️ Restul executa exercițiul cu gantere ușoare sau fără greutate. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ VA DORESC UN AN NOU 2019 PLIN DE BUCURII, ÎMPLINIRI, PROGRES IN PROCESUL DE SLĂBIRE, MENȚINERE PE TERMEN LUNG ȘI CÂT MAI PUȚIN STESS. E anul purcelușului, aveți grija!! 😁😁😁

Публикация от Lilly – Fitness /nutrition (@in_forma_mereu)

Sursa foto, video: Instagram.com