Maria este de profesie polițistă, iar programul încărcat i-a dat mereu peste cap alimentația. S-a îngrășat extrem de repede din cauza gustărilor nesănătoase pe care le lua în timpul zilei de muncă. Începutul luptei a fost foarte greu, dar nimic nu este imposibil. 

Ce greutate aveai și cum te simțeai fizic și phihologic cu ea? Cum ai decis să slăbești?
„De felul meu sunt slăbuța, toată viața mea aveam un corp tonifiat și modelat, dar odată cu 1 naștere am adăugat 19 kg de grăsime care mă deranjau foarte mult! Adică de la kg mele de 60 kg am ajuns la 79 kg. Am făcut sport câțiva ani, și am slăbit 5 kg aproximativ în 7 luni, dar totuși mă simțeam grea! Eram complexată de felul cum arătam, eram o femeie mare și cu parametrii corpului supraponderali!
Am ținut diverse diete la care slăbeam câteva kg și pe urmă le adăugăm, mereu eram înfometată.”

 Ce ai făcut și cine te-a ajutat și susținut în acest proces?
„După a doua naștere am rămas cu aceleași 79 kg și m-am hotărât să încep să fac ceva pentru mine, m-am informat mult, am citit foarte mult și am găsit soluția,  alimentația echilibrată, o combinație corectă de alimente și un regim de 5 mese pe zi! Mă ajutat mult antrenorul meu în nutriție care m-a ghidat timp de 3 luni ca să-mi ating scopul de a da jos kilogramele  în plus!”

Cum a fost scăderea și monitorizarea procesului de slăbire?

„Scăderea în greutate la început pentru mine era imposibilă, deja nu vedeam nicio metodă! Eu având un grafic de muncă mereu pe drumuri. Fiind ofițer de patrulare abia de prindeam să pun ceva în gură, sau când mâncam putea fi o chiflă cu o cafea la o stație, ceea e absolut nesănătos și duce la balonare și constipație, la creșterea zahărului în sânge și cel mai rău la adăugarea kg pe termen lung!”


„Am fost monitorizată la început câteva zile la rând pentru a vedea reacția corpului la schimbările alimentare (adică de la o singură masă pe zi, la 5 mese) și de la chifla cu o  cafea sau fasfood-uri la mâncare echilibrată pe care o găsim toți în frigiderele noastre, dar nu o știm a combina. E necesar un prânz format din proteină,carbohidrați, grăsimi sănătos e și fibre( ceea ce noi nu respectăm). Apropo, știați că salată din roșii și castraveți formează gaze în intestine? sau că fasolea nu trebuie combinate cu carnea?…sunt doar câteva exemple.
Astfel, cu implementarea unui mic dejun bogat în nutrienți care asigură energia pe întreaga zi și un prânz sănătos și o cină din alimente sănătoase și gustări, am reușit să dau jos 11 kg bune de grăsime, fără a face să sufere masa musculară, pentru că asta e foarte important!”

Cât de grea a fost menținerea după asta și ce faci în continuare pentru a fi în formă?
„Menținerea nu e deloc grea, organismul meu deja la fiecare 3 ore cere de mâncat( deviza e – mâncăm și slăbim).
În continuare combin alimentele corect, farfuria mea e împărțită în 3 părți- proteină, carbohidrați și fibre! Nu încep ziua fără un pahar de apă și un MIC DEJUN bogat în nutrienți, un MIC DEJUN sănătos. Zilnic beau minim 2 litri de apă, pentru asigurarea unei bune hidratări a corpului.”


Ce îndemn le-ai da fetelor pentru a le încuraja să facă o schimbare în modul lor de viață?
„Fetelor, aveți curaj lăsați obiceiurile vechi de a nu mânca deloc sau a merge într-un bufet și a mânca o masă nesănătoasă, învățați cum se combină alimentele și cum să monitorizați corpul vostru pentru a fi plin de energie și a da o bună funcționare a metabolismului!
Mult succes, eu vă pot ajuta să învățați secretul nutriției, e mult mai simplu decât simplu!”

Dacă ai și tu o poveste similară, nu ezita să ne-o povestești la EA@interakt.md.

Citește și: #Cumamslabit cu Alexandrina Gorceag: „Nu eram atât de motivată până când nu mi-au mai rămas haine în garderobă”

Distribuie articolul: