„Imperfecțiunea este perfectă”, și-a spus Ron Clark - un bărbat din California, atunci când s-a gândit că ar fi cazul să promoveze fructele și legumele mai puțin simetrice și mai puțin conforme standardelor de piață. Bărbatul a creat chiar și un cont de Instagram, acolo unde promovează formele vegetale, așa cum le-a dat natura, fără nicio normă.

Americanul care a creat contul de Instagram @uglyfruitandveg, a făcut asta pentru a atrage atenția oamenilor spre problematica resturilor alimentare. În descrierea contului, autorul a subliniat că sprijină o adevărată campanie:

„Recunoaștem drept vegetale „defecte” majoritatea produselor vegetale din întreaga lume și asta, pentru că ele nu ni se par ideale, în timp ce peste 800 de milioane de oameni din întreaga lume sunt înfometați.”

Ron Clark pledează contra politicii promovate de supermarkete, potrivit căreia vegetalele care nu arată la fel ca pe copertele revistelor, pot fi considerate drept necomestibile.

Californianul s-a gândit, chiar, să lanseze un startup pentru următoarele 6 luni, prin care să promoveze produse mai puțin netede și mai puțin perfecte, în schimb – mult mai ieftine și la fel de sănătoase.

Contul de Instagram se bucură deja de susținerea a peste 17 000 de internauți.

Foto: instagram.com/uglyfruitandveg

Distribuie articolul: