Academia Wedding Time, prima Academie de Mirese din Republica Moldova, invită toate doritoarele la o nouă ediție a Cuconadei Mireselor. Participantele vor petrece 2 zile în care vor afla răspuns la toate întrebările de organizare a nunții chiar de la profesioniștii din domeniu. Evenimentul va avea loc în weekendul 21-22 mai, la restaurantul VILLA Garden.

Prima ediție sub denumirea de „Cuconada Mireselor” , petrecută în luna aprilie, a școlarizat 35 de mirese, care își vor sărbători nunta în acest an. Participantele au avut posibilitatea să afle ponturi de organizare a nunții, cum să negocieze un contract, dar și au beneficiat de reduceri și certificate cu premii la diverse servicii.

Prețul pentru 2 zile este de 300 de lei, pentru o singură zi e 200 lei. Prețul include accesul la traininguri, fourchett-ul, apa, participarea la tombola și Agenda Miresei. 

Cum a fost la prima ediție, puteți vedea AICI.

Cine vor fi speakerii și ce surprise te așteaptă, vezi AICI.

cover-mai-WEDDING-ACADEMY (1)

În prima zi, fetele au aflat când și cum să înceapă pregătirile de nuntă, dar și bugetul necesar. De asemenea, organizatoarea și coordonatoarea, Olga Pleșco, le-a prezentat participantelor diferența nunții tematice de cea clasică și cum ar putea să le combine pentru ca evenimentul să aibă o notă personalizată.

Specialista în decor și floristică, Nika Capșa-Beșleagă le-a recomandat participantelor să opteze pentru un decor în nuanțe pastelate și secretele economiilor în acest sens. Următorul subiect abordat în cadrul Cuconadei Mireselor a fost cum alegem restaurantul ori cum să nu cădem în capcanele multor restaurante. Managerul Garden Palace, Aliona Uritean, a ținut să menționeze că e foarte important ca miresele să atragă atenție la detalii, care trebuiesc specificate în contract.

programO nuntă nu se poate petrece fără un tort deosebit și un candy-bar spectaculos. Așa că, Maria Macari, inginer-tehnolog în patiserie, le-a adus mireselor să degusteze cele mai delicioase candy-baruri și a prezentat cele mai în trend torturi din 2016. Fotograful Alex Iordache a venit cu 10 recomandări de selecție a celui care va imortaliza cele mai frumoase momente din ziua marelui eveniment. Alex a rugat participantele să organizeze ședința foto după masă, iar fotograful să calculeze ora în care va fi lumina caldă.

Cum a fost la prima ediție, puteți vedea AICI.

Cine vor fi speakerii și ce surprise te așteaptă, vezi AICI.

Dacă e să vorbim de primul dans al mirilor, care-i foarte important, păi coregrafa  Mirela Urușciuc a venit cu câteva sfaturi pentru mirese, iar fetele au învățat și câțiva pași de dans în cadrul Cuconadei. Buna dispoziție participantelor le-a fost asigurată de echipa Selfie Box, Cabina Foto, Lilia Caraush, Garden Décor, fotografii Valeriu Ostap și Valeria Negru. În a doua zi a Cuconadei, participantele au aflat secretele unui look spectaculos de mireasă, cum să aleagă moderatorul, tradițiile Cuconadei, rolul unui organizator de nuntă, dar și ce facem atunci când avem copii la nuntă.

Solistul trupei Akord și moderatorul de nunți, Igor Sîrbu, le-a sugerat participantelor să nu renunțe la tradiții, dar să le stilizeze. Make-up artista Cristina Odajii le-a sugerat fetelor să opteze pentru un machiaj care le va valorifica atuurile fețelor. Totodată, în momentul în care s-au determinat cu specialistul, să se înscrie imediat, pentru că, altfel, ar apărea riscul să rămână fără make-up artistul dorit. Hairstylista Natalia Stegărescu a recomandat  mireselor să selecteze foarte atent coaforul și să fie sigure de profesionalismul acestuia. E important să mergeți la o consulație cu coaforul și să nu exagerați cu volumul ori coafuri ce vă sunt străine în ziua nunții.

Fashion stilista Kristina Popovici le-a prezentat mireselor o adevărată lecție de stil și clasă. Participantele au învățat ce tipuri de rochii există și căror siluete le sunt potrivite, cât de important e voalul pentru o mireasă, dat fiind faptul că există câteva tipuri de față și atunci ar trebui și voalul ales foarte atent. Irina Calancea, creatoarea celor mai frumoși pantofi de mireasă, le-a recomandat participantelor să opteze pentru 2 perechi de încălțăminte.

Organizatoarea și coordonatoarea de nunți, Alina Bunea, le-a sugerat participantelor să opteze pentru dădacă și animatori la nuntă, astfel încât invitații cei mici să nu se plictisească ori să nu creeze suprize mai puțin plăcute. Organizatoarea a mai specificat că e binevenit apelarea mirilor la un coordonator de nuntă, pentru că le-ar economisi din timp și ar oferi o siguranță în petrecerea unui eveniment unic.

Cine vor fi speakerii și ce surprise te așteaptă la ediția a II-a, vezi AICI.

P