Se știe deja că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Chiar dacă nu ești obișnuit(ă) să mănânci dimineața, încearcă să îți trezești apetitul prin a-ți aranja frumos în farfurie bucatele , astfel încât să nu te poți abține să le mănânci. 

La începutul zilei se recomandă să incluzi în meniu cereale, ouă, unt, legume, lactate și fructe.

Ai nevoie de nutrienţi din toate grupele, care să-ţi asigure şi energie şi combustibil pentru muşchi. Încearcă o sursă de carbohidraţi, de exemplu cereale integrale (sub formă de fulgi sau pâine) şi o sursă de proteine, de exemplu un ou, o bucată de carne slabă sau un pumn de nuci şi alune.

Nu venim prin acest articol cu idei de produse pe care să le incluzi în meniul tău, ci doar cu o serie de imagini inspiraționale cu micul dejun, care îți vor trezi cu siguranță apetitul.

03jtYroATr4 98qjeQET4_0 A7knDp0YQnA Drn8PfUDYx0 Fd30cNjdJQY FZsjAr7tTCk GYV3J94BMMk jcY5JHwKp-g lV-20e4kGJU PrDpGbhTExw qq75iGMcgNI -RniDaVTdmw rV2IcPKFyX4 Still0708_00008 T8WRWy6It2w TaZw4JMzIbE u9TJ4jJdqMU VBj_894cNnY W1MH-ap46wo x3HpZw9MBvg

 

Distribuie articolul: