Două zile de modă, colecții noi și designeri talentați. La cea de-a VII-a editie, evenimentul tradițional DIN INIMĂ Fashion Walk ia amploare, devenind Fashion Weekend. În această primăvară, două zile întregi sunt rezervate exclusiv brandurilor autohtone. Pe 14 și 15 martie, începând cu ora 17.00, Sala cu Orgă se va transforma într-un veritabil „catwalk”.

150 de personalități vor defila în creațiile a 33 de designeri autohtoni, participanți la DIN INIMĂ Fashion Weekend 2015. Evenimentul este organizat de către Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS), în parteneriat cu Asociaţia Femeilor Antreprenoare din Moldova (‪AFAM‬) şi susţineţerea USAID CEED II, sub patronajul Ministerului Culturii. Ca şi la fiecare ediţie, DIN INIMĂ Fashion Walk este organizat cu susţinerea Primei Doamne, Margareta Timofti. Evenimentul va reuni atât colecțiile designerilor consacrați, precum Eugen Hudorojkov, Georgette, Sekana, Creme Brulee, Vestline, cât și ale creatorilor noi, cu viitor promițător, precum: Kheops, Goreea, Folks, Etnopera, Ludmila Storojuc, Polina Hasanova, Olea by Divero, Le parole.

Monica Babuc, Sanda Filat, Grigore Belostecinic, Olia Tira – sunt doar câteva din cele 150 persoane publice, care s-au angajat să prezinte cu mândrie noile ținute, susținând astfel dezvoltarea industriei textile în Republica Moldova.

Doina Nistor, director USAID CEED II: „Anul acesta am decis că evenimentul va dura două zile, pentru a oferi publicului prilejul de a cunoaște mai multe branduri autohtone, iar producătorilor – ocazia de a-și promova colecțiile de articole vestimentare, încălțăminte și accesorii. Un alt motiv pentru extinderea evenimentului este faptul că Fashion Walk și-a demonstrat eficiența: participanții edițiilor anterioare se bucură de popularitate, iar consumatorul local are tot mai multă încredere în produsele moldovenești de calitate. DIN INIMĂ a devenit deja un brand cu renume național, care aduce sub umbrela sa mărcile autohtone demne de atenția publicului.”

În prima zi a evenimentului publicul va putea admira colecțiile de primăvară, pline de culoare și stil de la Kheops, Goreea, Lia Fia, Nanetty, Hîncu, Creme Brulee, Ponti, Georgette, Tricon, My Revival, Cristina, Sekana, Ionel, Zorile, L’ame de la femme, Julia Allert, L’atiana, Sandi și Divero.

În cea de a doua zi de Fashion Weekend, pe podiumul DIN INIMĂ vor putea fi admirate cele mai recente colecții de la Malena, Folks, Etnopera, Malcom, Ludmila Storojuc, Seline, Polina Hasanova, Maxi Kids, VB, Irka Shoes, Alina Bradu, Brio Exclusive, Irina Ulianovschi, Olea by Divero, Raquette, O’Blanc, Le Parole și EHO.

Biletele sunt deja puse în vânzare și pot fi procurate la prețul de 250 de lei. Biletele VIP costă 350 de lei și includ participarea la evenimentul de networking, care va avea loc la Hotelul Codru, după show. Biletele pot fi găsite pe iTicket sau pot fi rezervate la nr. de telefon: 060 879 444. Din momentul rezervării aveți 24 de ore la dispoziție pentru a le achita. Vă invităm să fiți parte a celui mai mare eveniment național al primăverii în domeniul fashion, pentru a vă familiariza cu noile tendințe și, în același timp, pentru a susține producătorul autohton.

Partenerul general al evenimentului: Floarea Soarelui S.A.

Sponsori: Centrul Comercial Shopping MallDova, Spitalul Internațional Medpark, Sun Communications, F’autor, Sudzucker Moldova – Zahăr Cinci Inimioare, Hotel Codru, Casa IMAGO, Villa Dor Bucovel, Still Ferro, Efes Vitanta Moldova Brewery S.A., Total Leasing, Loial, Kentford Business Center, Farmacia Familiei, Apa potabilă OM, ProImagine, iTicket, QSI international school, Jonzac, Bioderma.

Partener media general: Canal3

Parteneri media: All Fun, #diez, PENTRUEA.MD, NOI.md, Locals, AGORA, All Lady, realitatea.md, bani.md, Hardys.

Despre proiectul „Din Inimă”
Campania „Din Inimă”, lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii, ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei. În prezent, 65 de întreprinderi din industria ușoară, susținute de Proiectul USAID CEED II, produc și vând îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă circa 19 % din numărul total de întreprinderi ale acestei ramuri. Companiile participante la campania „Din Inimă” au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun.

Distribuie articolul: