Regimul alimentar corect împreună cu orele de sport te ajută să pierzi kilograme. Însă uneori comitem greșeli care încetinesc acest proces. Care sunt ele și cum să le evităm, citiți în continuare.

1. Nu ești suficient de conectrat asupra sarcinii. Dacă exersezi periodic și consumi alimente sănătoase câteodată, nu te gândi că este suficient. Trebuie să depui efort consistent și timp pentru a-ți atinge scopurile. Acest lucru presupune cîteva ședințe de sport pe săptămână și exerciții cardio.

2. Îți dezvolți mușchii mai mult. Reține că lupta cu grăsimile și pierderea în greutate sunt lucruri diferite. Dacă te ghidezi doar după cifrele afișate pe cântar, s-ar putea să te dezamăgești. Cu cît mai mult efort fizic depui și îți crești masa musculară, cu atît mai mult va crește greutatea corporală, deoarece mușchii câtăresc mai mult decât grăsimile. E mai greu, dar nu și mai voluminos.

3. Nu ești într-atât de exigent cum ți-ai imagina. Uneori, rezultatele frumoase pe care le afișează corpul ne face mai indulgenți, și ușor cedăm unei pauze de la exerciții sau alimentație strictă. Aceste pauze sunt importante, dar numai atunci când le merităm cu adevărat. Dacă trișezi cu dieta alimentară sau îți iei zile de odihnă de la sala de sport, nu vei mai obține rezultatele așteptate.

Foto: noonmag.com

Foto: noonmag.com

4. Exercițiile fizice nu sunt variate. Corpul nostru este o mașină inteligentă. După același set de exerciții repetat de mai multe ori, corpul va elabora memorie musculară, adaptându-se efortului, și mușchii nu vor mai fi solicitați în măsura necesară.

5. Ai uitat de micul dejun. Faptul că ai uitat de micul dejun îți garantează o recuperare a caloriilor pierdute mai tărziu, pe parcursul zilei, sau și mai rău – seara. Omiterea dejunului îți poate încetini metabolismul. Încearcă să adaugi proteine dejunului (ou sau avocado, pâine prăjită).

6. Efectuezi doar exerciții cardio. Doar cu exerciții cardio nu vei obține acele rezultate la care te aștepți. Ai evoie de mușchi puternici pentru a crește potențialul de ardere a grăsimilor, prin urmare și a numărului de calorii arse.

7. Masa de până la ședița de sport nu conține suficiente proteine. Studiile au demonstrat că o gustare cu alimente bogate în proteine luată înainte de sport te ajută să arzi mai multe calorii.

8. Faci sport de unul singur. Este demonstrat că oamenii ce fac fitness în grup obțin rezultate foarte bune. Concurența, goana după calorii arse și rezultate obținute mai bune decât ale colegilor de sport sunt un stimul bun.

Foto: ppmapartments.com

Foto: ppmapartments.com

9. Te stresezi prea mult din cauza cifrelor de pe cântar. Înțelege că greutatea e mai mult decât un număr pe cântar! Învață să îți controlezi anxietatea pentru a merge mai ușor spre scopul pus.

10. Încă mai consumi băuturi carbogazoase. Multe dintre substanțele chimice din aceste băuturi pot fi responsabile de balonări și acumulare de greutate. Înlocuiește-le cu apă plată, sau cu băuturi pregătite acasă.

Foto: huffpost.com

Foto: huffpost.com

11. Ai eliminat carbohidrații din dieta zilnică. Acest fapt poate duce la adaos de kilograme, dar vei avea și mai puțină energie pentru orele de sport. Corpul are nevoie de carbohidrai pentru a se alimenta cu energie pe toată durata zilei. Consumă alimente ca: pâinea din cereale integrale, orez brun, semințe de quinoa.

SURSA

Distribuie articolul: