De sărbători – tentația e mare, astfel e greu să te abții de la diferite dulciuri, grăsimi, nenumăratele gustări și aperitive. Dar și mai dificil este să dai jos kilogramele în plus acumulate. De aceea ai nevoie de un plan de slăbit, pentru a reuși să scapi de kilogramele ce te incomodează.

Aplică aceste trucuri simple pe care le poți urma fără efort și slăbește rapid:

Bea apă caldă

Este una dintre cele mai bune băuturi pe care le poți consuma în această perioadă, mai ales dacă încerci să-ți ții greutatea sub control. Pe lângă faptul că nu conține nicio calorie, apa caldă are un efect calmant asupra gâtului și poate contribui la accelerarea metabolismului. Iar dacă adaugi câteva picături de zeamă de lămâie în primul pahar de apă caldă pe care îl bei dimineața, ajuți la eliminarea toxinelor din organism și la pornirea metabolismului.

Stai departe de ciocolata calda

Oricât de tentantă ar fi această băutură aromată și cremoasă în timpul iernii, este imperativ să stai cât mai departe de ea. În felul acesta poți contribui la reducerea kilogramelor în plus acumulate în perioada sărbătorilor. În schimb, poți alege alte băuturi calde cu un conținut caloric redus, cum ar fi apa caldă infuzata cu scorțișoară, lapte cu șofran și piper negru, sau lapte cu turmeric.

Renunță la consumul de băuturi alcoolice

După ce sărbătorile au trecut și ai început cura de detoxifiere, este bine să-ți lași ficatul să se odihnească și să renunți la consumul de alcool. Alcoolul contribuie la creșterea în greutate și favorizează alimentația dezechilibrată. În plus, multe cocktailuri pe baza de băuturi alcoolice conțin și siropuri dulci, pline de calorii nedorite.

Mănâncă mai devreme

Este important să mănânci cât mai devreme posibil în cursul zilei și să te abții să consumi alimente bogate în calorii sau carbohidrați seara. Ar fi ideal sa iai cina înainte de orele 19:00, iar dacă te simți înfometată, poți să recurgi la o gustare: câteva migdale sau o supă cu conținut caloric redus.

Consumă cât mai multe fructe și legume

Fă în așa fel încât să consumi fructe și legume la fiecare masă a zilei, spune una dintre cele mai importante reguli de slăbit. Alege fructele și legumele cu un conținut caloric redus pentru a asigura organismului necesarul de vitamine și nutrienți și ca să te simți sătulă un timp mai îndelungat.

 

Distribuie articolul: