Sărbătorile ne bat la uşă amintindu-ne că a venit vremea să ne gândim la masa festivă. Pentru a ne bucura din plin de sezonul fericirii, îţi divulgăm nişte secrete care vor ţine departe kilogramele în plus. Fără excese! După o perioadă lungă de post, sau după dieta care te-a ajutat să încapi în rochia ceea superbă eşti gata să guşti din toate bunătăţile de pe masă. Dar ai grijă, nu-ţi pune o porţie nouă de sarmale dacă ştii că o vei regreta după sărbători.

Nu te abţine de la bunătăţi!
Nici privirile lungi la bucatele preparate cu atâta drag nu sunt acceptate. Ideal este să guşti din toate câte puţin. Savurează din bunătăţile la care ai visat anul întreg, dar nu întrece măsura. Fă nişte pauze de dans între felurile de mâncare. Secretul este că senzaţia de săţietate apare doar peste 20 de minute după mâncare, de aceea avem tendinţa să ne înfruptăm mai mult decât ne-ar trebui.

Limitează consumul de alcool! Băuturile sunt un adevărat depozit de calorii. Pe lângă toate, alcoolul ne măreşte pofta de mâncare şi contribuie la deshidratare. Limitează-te la cupa de şampanie, după care treci la sucuri şi apă. Te vei simţi învigorată şi vei avea puteri pentru întreaga noapte. Plus, alcoolul nici nu prieşte tenului.

Optează pentru meniurile sărace in calorii. Dacă ştii că nu te vei putea abţine de la gustatul tuturor bucatelor, îţi propunem un şiretlic. Planifică din timp un meniu prielnic pentru siluetă. Dă curs salatelor, fructelor şi legumelor de tot felul, încearcă să înlocuieşti ingredientele bucatelor cu echivalentul lor cu nivel scăzut de grăsimi. Astfel, nu te vei simţi cu musca pe căciulă dacă dai buzna la masă.

Consumă cât mai multă apă! Iată un secet care te va ajuta să limitezi cantitatea de mâncare de la tine din farfurie. Bea două pahare de apă înainte de masă! Aceasta va crea senzaţia de săţietate fără a adăuga la caloriile înghiţite. Pe lângă aceasta, apa este un element foarte important în menţinerea unui ten tânăr şi a unei siluete suple.

Nu renunţa la legume şi fructe! De câte ori trăgeai cu ochiul la fructele şi legumele exotice de la supermarket? Acum ai un motiv să le încerci pe toate. Încorporează în masa festivă fructe şi legume proaspete. Au puţine calorii şi sunt absolut delicioase. Dacă tot ne-am săturat de mere, morcovi şi roşii treci la mango, papaya, avocado şi ananas. Ele te vor distrage de la bucatele procesate, pline de grăsimi iar, pe lângă foame, îţi vor satisface şi curiozitatea.

Mişcarea te scapă de calorii şi de stres. Desigur că nu ai chef să te apuci de flotări sau ridicare la bară în timpul sărbătorilor. Din fericire, nu avem nevoie de antrenamente sportive pentru a ne menţine silueta intactă. Orice activitate este de folos. Şi cum tot e sezonul bucuriilor, de ce să ne abţinem de la dansuri şi jocuri active? Pe lângă o masă bogată, planifică pentru invitaţi jocuri şi reprize de dans. Cu siguranţă vor accepta!

Te-ai gândit deja ce vei găti pentru sărbătoarea dintre ani? Împărtăşeşte cu noi secretele tale!

Distribuie articolul: