Fiecare colț al lumii posedă standardele estetice proprii, iar dacă în SUA, cei mai adorați bărbați sunt cei cu exterior de lumbersexual, în Coreea de Sud, va fi apreciat exteriorul modificat chirurgical, occidentalizat. Buzzfeed a realizat o trecere în revistă a standardelor estetice ale bărbaților din diferite zone ale lumii. Cât de diferite sunt acestea, aflați mai jos.

Australia

E de ajuns să privești spre ratingul celor mai sexy actori din Australia, ca să-ți dai seama cum trebuie să arate idealul masculin australian. Frații Hemsworth, spre exemplu, intră de fiecare dată în top 10 cei mai frumoși bărbați din țară. Abdomenul reliefat și pătrățelele de pe acesta reprezintă un must-have pentru idealul estetic masculin. Bărbații australieni merg la cosmetolog și recurg chiar și la operații chirurgicale de corecție a nasului, urechilor etc. Înălțimea medie: 175 cm.

Coreea de Sud

La fel ca și în China sau în Japonia, idealul frumuseții masculine în Coreea de Sud este dictat de cultura pop. Bărbații folosesc suficient de multe produse cosmetice, iar acest subiect nu reprezintă un tabu. Luciul de buze, gelul pentru sprâncene sau cremele de protecție solară sunt la ordinea zilei. Sud-coreenii se piaptănă foarte atent, aranjându-și coafura sub formă „pixie”. Nu poartă barbă, la fel ca niciun alt bărbat asiatic. Merg la operații plastice: măriri de ochi, eliminarea pliurilor de deasupra ochilor sau injecțiile cu silicon reprezintă niște proceduri estetice tot mai solicitate de la an la an.

India

Actorii de top de la Bollywood dictează idealul estetic masculin din India. Un hindus frumos este acel bărbat corpolent, cu trăsături evident masculine, care folosește creme înălbitoare și experimentează cu coafurile și chiar culoarea părului.

Rusia

Sunt considerați a fi frumoși acei ruși, care sunt viguroși din toate punctele de vedere. Sunt admirate calități fizice ca: părul deschis la culoare, mâini puternice, mersul apăsat. Bărbații ruși din capitală folosesc produse cosmetice. Rușii,  la fel ca și alți bărbați din spațiul post-sovietic, investesc bani în produse cosmetice pentru ras, pentru îngrijirea cavității bucale, dar și în parfumuri.

foto: fabulousfurs.com

foto: fabulousfurs.com

Franța

În mare parte, toți bărbații francezi sunt ademenitori, pentru că sunt stilați și bine îngrijiți. Nu doar că se piaptănă atent și se rad cu regularitate, dar mai au grijă și la detalii: înălbirea periodică a dinților, manichiura, picăturile pentru ochi. În garderoba fiecărui bărbat francez veți găsi fulare, mănuși, pălării și ochelari stilați.

foto: 160grams.com

foto: 160grams.com

Regatul Unit al Marii Britanii

Dacă în țările asiatice bărbații tind să-și deschidă culoarea pielii, în Regatul Unit, bărbații vor să și-o bronzeze. Cea mai populară procedură de înfrumusețare este cea de aplicare a brozului artificial. Britanicii poartă barbă, acesta e „accesoriul” fiecărui bărbat care se consideră a fi frumos. David Beckham este, probabil cel mai adorat bărbat din Regat. Fiecare al 5-lea britanic posedă pe corp tatuaje.

Italia

Bărbații italieni cred în costume, pentru că sunt mari amatori de modă. Abordează stofe scumpe și print-uri îndrăznețe. Italienii iubesc să aibă grijă de exteriorul lor, fără ca să-și denatureze masculinitatea. „Sprezzatura” este un termen italian care desemnează capacitatea de a fi atenți la detalii, pentru a crea impresii pozitive.

foto: huffingtonpost.com

foto: huffingtonpost.com

SUA

În SUA, metrosexualii sunt înlocuiți de lumbersexuali – o generație bărbați viguroși, cu musculatură puternic dezvoltată, cu exterior androgin și piele tatuată. Accesoriul obligatoriu este barba plus cămașa în carouri și blugii.

Brazilia

Brazilianul tipic este un mix format din piele măslinie, ochi deschiși la culoare, păr șaten și abdomen six-pack abs. Nu este nimic grav dacă un brazilian decide să-și corecteze forma nasului sau a buzelor. Bărbații brazilieni adoră formele voluptoase feminine și bronzul pronunțat al femeilor.

Mexic

Bărbații mexicani trebuie să posede exterior de macho, pentru a fi apreciați. Nu prea utilizează produse cosmetice. În America Latină se vând doar 2% din produsele cosmetice pentru bărbați, din întreaga lume.

Foto: Eugene Lee Yang

Distribuie articolul: