Sfera de activitate a cântăreței în vârstă de 29 de ani se extinde cu mult dincolo de scene și cuprinde deja lumea modei și a frumuseții: după colaborările cu marcile Chopard și Manolo Blahnik, Rihanna lansează linia proprie de produse cosmetice Fenty.

Iar cu brandul de haine Puma, artista se identifică deja pentru a patra oară.

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: A model walks the runway wearing Look 17 at the FENTY PUMA by Rihanna Spring/Summer 2018 Collection at Park Avenue Armory on September 10, 2017 in New York City. (Photo by JP Yim/Getty Images for FENTY PUMA By Rihanna)

Spectacolul oferit de Rihanna la Săptămâna Modei de la New York a fost urmărit cu mare atenție, din primele rânduri, de nume mari din lumea modei: modelul Ashley Graham, fotograful Mario Testino, actrița Whoopi Goldberg și multe altele.

Colecția însăși conține piese ultra-strălucitoare, cu cizme de șold, coturi impermeabile, rochii tricotate, salopete pentru cursele moto, hanorace multicolore și pantaloni sexy, scrie Spletnik.ru.

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: Stella Maxwell poses backstage at the FENTY PUMA by Rihanna Spring/Summer 2018 Collection at Park Avenue Armory on September 10, 2017 in New York City. (Photo by Bryan Bedder/Getty Images for FENTY PUMA By Rihanna)

În loc de tradiționala apariție de la final, Rihanna a survolat podiumul spectacolului pe o motocicletă. Un final mai spectaculos al show-lui nici că se putea.

Vezi și: Fără sutien și cu picioarele „sugrumate” de sandale gladiator! Cea mai recentă apariție a Rihannei a stârnit sute de critici

Foto: Gettyimages.ru

Distribuie articolul: