Actrița și fotomodelul italian, Monica Bellucci, cunoscută pentru silueta ei remarcabilă, a trecut printr-o perioadă în care s-a confruntat cu greutatea în plus, reușind să acumuleze 20 de kilograme nedorite.

Fără să consulte vreun faimos nutriționist, așa cum obișnuiesc vedetele, fotomodelul s-a hotărât să ia atitudine de una singură și să urmeze o dietă inventată chiar de ea, cu ajutorul căreia a reușit să slăbească aproape 18 kilograme.

Prima regulă, conform rețetei care a funcționat pentru Monica, este să nu existe nici mai mult, dar nici mai puțin, de trei mese pe zi. Mesele trebuie să fie ușoare și să nu conțină grăsimi care pot proveni din anumite produse din carne, dulciuri și înghețată. Acestea din urmă pot conține zaharuri rapide care influențează secreția de insulină și astfel, se instalează depunerea grăsimii. Pe lângă atenția deosebită pe care trebuie să o avem atunci când alegem ce alimente urmează să mâncăm, fotomodelul încurajează și consumul de cel puțin doi litri de lichide pe zi, în special apă plată și ceaiuri. Bineînțeles că băuturile carbogazoase și îndulcite nu se regăsesc în această formulă.

Monica sugerează că ar trebui să renunțăm la micile gustări, deoarece acestea nu fac decât să ne dea peste cap programul micului-dejun, al prânzului și al cinei, acestea fiind singurele mese importante ale zilei, și ajungem să luăm spre exemplu, cina, mult mai târziu decât ar trebui, și astfel apar în timp, kilogramele nedorite. În schimb, este de preferat să mâncăm cât mai multe fructe și legume crude. Actrița susține că acestea pot fi mâncate fără restricții privind cantitatea. Ultima regulă privind alimentația, este aceea că mâncarea trebuie să fie mereu diversificată și nu trebuie să repetăm la infinit aceleași feluri de mâncare, deoarece nu este sănătos. „Am reușit să slăbesc învăţând să spun nu”, a declarat Monica.

De asemenea, deși urmează un regim alimentar corect, aceasta face și mișcare, pentru a se meține suplă. “Gimnastica m-a ajutat sa-mi regăsesc forma fizică, dar să am şi un sentiment de bine în corpul meu“, a mai spus actrița.

Regimul alimentar urmat de Monica Belluci.

Micul dejun: ceai sau cafea, 50 g pâine de graham, 30 g brânză degresată sau un ou sau o felie de şuncă sau friptură slabă, un iaurt natural, un suc proaspăt de fructe.

Ora 11: un măr.
La prânz: o salată de crudităţi, 70 g carne sau peşte la grătar sau fierte, legume fierte în aburi, 150 g fecule (paste, orez, cartofi), 20 g brânza, 1 fruct.
Ora 17: un ceai natural fără zahăr.
Cina: supă de legume sau salată verde, 70 g carne slabă sau peşte, ouă fierte, salată de crudităţi, un iaurt, un fruct.

Citește și: Cât de bine arată la 53 de ani! Monica Bellucci a strălucit la un eveniment în Roma (Foto)

Distribuie articolul: