Blamați sau lăudați, artiștii autohtoni, care au făcut reclamă permisului de ședere în America pentru câteva sute de euro, vor intra în istoria showbiz-ului într-un anume fel. Cine sunt cei care au refuzat să facă acest lucru și pentru care demnitatea și cinstea sunt valori mai presus de toate, aflați de la noi. Aura: „Cum să alung oamenii din țara mea?”

Interpreta ne-a declarat că a fost contactată încă în vară, propunându-i-se să facă reclamă site-ului care promovează plecarea în SUA, dar că a refuzat pentru că nu poate admite așa ceva. „Nu pot admite ca să promovez plecarea din țara mea, ori eu am fost mereu adepta valorilor naționale și am cântat aici, acasă. Am refuzat categoric și nu cred că cei care au acceptat au făcut-o cu bună știință. Eu aleg să-mi dezvolt familia, cariera și personalitatea acasă, aici, în Moldova mea, eu cânt  și pentru această țară și nu concep să apar cu un mesaj care ar îndemna oamenii să plece de aici”, a declarat Aura pentru revista noastră.

Adrian Ursu: „Ei au un scop pe care eu nu-l împărtăşesc! Eu am zis NU!”

 

„Cei ce m-au/ne-au sunat sunt profesionişti în domeniul cooptării persoanelor publice şi mai au atuul de ai cunoaşte personal pe mulţi din potenţialii sau actualii participanţi. Propunerea lor sună frumos, nevinovat, tentant și cu happy end: ‚Voi, artiştii autohtoni, veţi promova o loterie arhicunoscută, cu șanse mari de câștig pentru cetățenii R.M, iar în schimb veţi primi o promovare cum nu aţi mai avut, pe internet, reţele de socializare, site-uri, în spot-uri video la tv, numeroase billboard-uri prin oraş și… un mic onorariu de 200 de Euro. Doar 200, pentru că veţi fi mai mulţi promotori, iar timp, efort, muncă depusă, va fi puţină: O frază scurtă spusă în faţa camerei şi un mic fotoshooting. Suma se mai negociază'”, a povestit Adrian.

Adrian Ursu ne-a declarat că din start nu i-au plăcut accentele și detaliile și a luat câteva zile de răgaz pentru a medita asupra propunerii, dar şi pentru a se informa despre această loterie, campanie. „După câteva consultaţii, am înțeles că de fapt ‚loteria’ asta e mai degrabă o selecţie riguroasă, care are drept scop identificarea famiilor bune, apte de muncă, oameni cu studii, capabili să contribuie la dezvoltarea unei societăţi prospere… cetăţeni buni de emigrat în State. Politica lor are beneficii doar pentru ţara lor. Eu vreau să văd şi să particip în proiecte avantajoase pentru ţara noastră! Nu sunt adept al emigrației. Un sfert din populaţia ţării, deja e peste hotare. Nu se mai poate! Cine rămâne în ţară? Bunicii şi copiii? Am zis mereu: Călătorește oriunde-n lume, dar locuiește acasă, acolo unde poți să faci ceva pentru țara ta, unde ești alături de familia și copiii tăi! Acest mesaj îl transmit nu doar prin clipul „Mi-e dor de casa mea”, dar şi prin neparticiparea în campanii de emigrare”, ne-a mai relatat interpretul.

Nelly Ciobanu: „După ce am slăvit și cântat țara asta, nu pot să o văd pustie”

Interpreta celebrei melodii „Moldova mea” Nelly Ciobanu a rămas profund indignată de propunerea care i s-a făcut, având în vedere experiența ei scenică și multele ocazii în care artista a reprezentat și promovat Republica Moldova. „Dacă pe alți interpreți îi pot duce cu fofârlica, atunci eu nu sunt aceea. Să am iertare, dar eu nu pot spune poporului meu să plece din țară. Am cântat mult Moldova, mi-am întemeiat aici o familie, continui să creez pe acest meleag și DA, eu aleg să rămân acasă și să-mi clădesc aici fericirea”, a declarat Nelly pentru revista noastră.

Pasha Parfeni: „Eu nu condamn, dar nici nu promovez”

 

Aceeași propunere a primit-o și Pasha Parfeni. „Eu nu-i acuz pe colegii mei de scenă care au acceptat acest lucru și fac reclamă acestui site. Este alegerea lor, dar până la urmă ei totuși, au rămas acasă. Eu am refuzat și nu aș face așa ceva. Mai mult, am rămas pentru a cânta, a face muzică și a produce în showbiz-ul de acasă, iar decizia aceasta am luat-o de mult. Am cântat „Dorul” și el nu mă mai lasă să plec”, ne-a mărturisit Pasha.

Amintim că mai mulți interpreți și persoane publice s-au implicat activ într-o campanie publicitară care promovează plecarea în SUA. Acest lucru a generat un val de nemulțumiri pe rețelele de socializare. UNIMEDIA a lansat, ca răspuns la aceasta, campania „Rămân acasă pentru că îmi pasă”.

Distribuie articolul: