Chiar dacă nu s-a îngrășat mult în timpul sarcinii, Natalia simte că este nevoie de câteva ore la sport pentru a reveni la silueta de altă dată. Interpreta recunoaște că îi plac mult dulciurile, dar știe să se abțină.

Natalia a adăugat în timp ce era însărcinată cu băiețelul ei 20 de kilograme, aceasta a reușit să de-a jos 13, dar spune că  vrea cu tot dinadinsul să scape și de cele 7 care i-au mai rămas.

Pentru asta proaspăta mămică muncește mult. Natalia a ales orele de pilates pe care le recomandă tuturor.

„În curând revin la formele dinainte sarcinii”, a scris Natalia la poza de mai sus publicată pe pagina sa de Instagram.

Natalia a făcut o alegere excelentă, întrucât pilates este un gen de sport cu foarte multe beneficii pentru corpul nostru, iată 10 dintre ele.

1.Ajută la prevenirea dezechilibrelor organismului.

Femeile care au practicat sporturi de performanţă sunt cele mai afectate de dezechilibrele organismului. De exemplu, braţele tenismenelor sunt cele mai afectate în timpul practicării unui astfel de sport, acestea fiind cele mai solicitate.

2. Corpul tău va fi mult mai coordonat.

Pilates îmbunătăţeşte modul în care corpul tău se orientează în spaţiu. De asemenea, ajută la creearea armoniei între ritmul respiraţiei şi mişcările corpului tău.

3. Reduce presiunea din coloana vertebrală.

Nu există nicio îndoială  – exercitiile pilates te pot ajuta să scapi sau să previi durerile de spate. În cazul în care deja suferi de aceste simptome, exercitiile Pilates te pot ajuta să le faci faţă mai uşor.

4.Ajută la îmbunătăţirea posturii.

Fie că majoritatea timpului ţi-o petreci în faţa unui calculator, fie că eşti mamă şi timpul tău liber se rezumă doar la acţiunea de a avea grijă de cel mic, practicând pilates poţi învăţa să adopţi o postură corectă indiferent de situaţia în care te afli.

5.Muşchii îţi sunt antrenaţi ca un întreg, evitând astfel suprasolictiarea unei singure parţi.

Poţi dobândi un abdomen plat şi un spate bine lucrat în timpul unui singur exerciţiu, cu condiţia ca acesta să fie practicat corect!

6.Lucrezi la flexibilitatea şi mobilitatea organismului.

Înveţi să te mişti liber fără a suprasolicita muşchii spatelui!

7.Vei învăţa cum să respiri corect.

Oxigenul trebuie să ajungă în fiecare parte a organismului, în special la coloana vertebrală.  Încearcă după o şedinţă de pilates să faci o paralelă între modul în care respirai înainte şi cel în care instructorul de pilates te invaţă.

8.Oferă corpului, în special creierului, o stare de bună dispoziţie şi de relaxare.

Pilates este o formă de meditaţie – îţi dă dreptul să scapi de povara problemelor şi să te concentrezi, pe moment, asupra corpului.

9.Întăreşte muşchii pelvieni.

Femeile suferă de slăbirea muşchilor pelvieni mai ales după naştere, menopauză sau eventual intervenţii chirurgicale. În astfel de situaţii sunt recomandate exerciţiile Kegel şi Pilates.

10.În cazul în care visezi la un abdomen plat, exerciţiile Pilates te pot ajuta să dobândeşti unul.

Citește și:  Natalia Gordienko, despre rolul de mămică! „A fi mamă înseamnă să știi că durerea ta nu mai contează în comparație cu durerea copilului tău”

Distribuie articolul: