Dacă ești un tânăr afacerist și ai nevoie de sfaturi atunci Ghidul pentru Afacerea Creativității: cartea Lui David Parrish este ceea de ce ai nevoie.

Managerii culturali și antreprenorii din Moldova au acum ocazia să aprecieze pe deplin faimoasa carte a expertului internațional David Parrish “Tricouri și costume: Ghid pentru o afacere creativă”. Traducerea în limba română a cărții a avut loc cu suportul Programului Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic.
David Parrish este expert în industriile culturale și creative, în strategia de marketing și de afaceri, autorul mai multor cărți și trainer în domeniul afacerilor creative. Cartea sa “Tricouri și costume: Ghid pentru o afacere creativă” se bazează pe 20 de ani de experiență în economia creativă.

În cartea sa autorul argumentează că profesioniștii care lucrează în sectorul creativ nu trebuie să aleagă între creativitate (tricouri) și afaceri (costume); în schimb, își pot dezvolta propriile strategii unice de afaceri, care vor genera venituri și vor avea un impact pozitiv asupra creativității. Cartea lui David Parrish este o colecție de sfaturi practice, studii de caz de succes din propria experiență și modele de afaceri diferite.

Citiți cartea și veți învăța cum să elaborați o strategie de marketing, să alegeți un model de afacere și o nișă, să analizați piața, concurența și propria organizație și ce tip de conducere să adoptați. Veți primi sfaturi practice privind problemele legate de drepturile de autor, managementul proiectelor și creșterea personală.

Această carte este utilă pentru antreprenori, în special pentru cei care lucrează în industriile creative, managerii culturali, liderii organizațiilor și cei care intenționează să intre pe o piață cu o nouă inițiativă.

Pe portalul Programului de Cultură și Creativitate al UE-Parteneriatul Estic aveți ocazia să ascultați două dintre cursurile intensive online ale lui David Parrish: Planificarea strategică și Marketing-ul. Fiecare curs are o durată de 30 de minute. Examinând cazurile reale, veți învăța cum să analizați piața, punctele forte și punctele slabe ale organizației dvs. și cum să găsiți o nișă pentru dvs. La finalizarea unui test scurt, se acordă și un certificat.

Trei sfaturi din cartea lui David Parrish:

1. Ascultă-ți clienții. Încercați să răspundeți la întrebarea pe care clienții o întreabă: “Ce pot obține de la aceasta?” Misiunea dvs. este să aflați care sunt nevoile consumatorului dvs. și să creați produsul potrivit.

2. Nu puteți să vă vindeți produsul tuturor clienților deodată. Utilizați-vă creativitatea pentru a alege un grup de clienți pentru un anumit produs.

3. Determinați valoarea organizațiilor dvs. Acesta va fi ghidul tău pe calea spre succes.

Distribuie articolul: