Sexul vinde sau nu? Aceasta e întrebarea la care și-au propus să găsească un răspuns cei de la Magenta. Pentru a testa acest lucru, experții au realizat un studiu de Eye Tracking, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii.

Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci, așa”.

Iată ce rezultate a arătat testul pentru femei și cel pentru bărbați. 

Uitându-se la imagine, femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal.

Bărbații, în schimb, au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element – denumirea berii Skol. Canapeaua din spate – niciunul nu a remarcat-o.

Sursa: Agora.md

Distribuie articolul: