O companie din capitală exportă săptămânal prăjituri în țări ca Italia, Cehia sau Lituania. Reprezentanții firmei susțin că europenii consumă biscuiții noștri cu plăcere. Rețeta succesului este calitatea, dar și ambalajul. Recent compania a contractat un credit pentru a-și mări producția, întrucât, de la an la an, cererea este tot mai mare, relatează protv.md.

Biscuiți fitness, produsul moldovenesc care face furori în mai multe țări din Europa, au învins concurența prin calitate, spun reprezentanții companiei. Metoda de preparare nu este atât de simplă, spun angajatele, însă nu dezvăluie secretul. Reprezentanții companiei spun ca săptămânal exportă până la trei tiruri pline cu biscuiți. Produsele moldovenești ajung a fi consumate de state precum Italia, Cehia, România și Lituania.

Pentru a-și mări producția, recent compania a luat un credit de 2 milioane de lei, dar și un grant de 200 de mii de lei de la Banca Mondială în cadrul proiectului de ameliorare a Competitivității. Din acești bani firma a mai construit o secție de producere, care va permite mărirea capacității de câteva ori.

Nicolae Cotelea, managerul companiei: 

“La noi piața este suprasaturată…”

Proiectul Ameliorarea Competitivităţii 2 este implementat în perioada 2015-2019 și are un buget de 45 de milioane de dolari.

Aureliu Casian, directorul PAC-2:

„Proiectul de grant este de 3 milioane de lei și s-au cheltuit până acum vreo 500 de mii…au rămas 2 milioane 300 de mii de dolari si noi încurajăm agenții economicii să aplice”.

Sursa: protv.md

Distribuie articolul: