De 20 de ani în grija sănătății! Un itinerar al provocărilor și setei permanente de a fi mai bun, de a oferi tot ce este mai bun clienților „Felicia”.

În acest an, 2017, Farmacia „Felicia” celebrează 20 de ani deosebit de energici, sub semnul unui efort constant și intens de modernizare. Rezultatele nu s-au lăsat mult așteptate și și-au primit aprecierea în cadrul Galei Notorium 2017, unde Rețeaua de Farmacii Felicia a luat marele premiu – Trofeul Notorium.

Mai mult de atât, performanța de la Notorium a fost completată de Medalia de aur în cadrul concursului „Marca comercială a anului”, iniţiat de Camera de Comerţ şi Industrie.

„Acest premiu, survenit într-un moment jubiliar, îl face și mai încărcat de importanță. Credem că este un indicator valoros al calității imaginii construite an de an și în același timp un bun catalizator al realizărilor viitoare. Aceste premii, aceasta performanță, setează, pe de altă parte, un nivel al calității și o responsabilitate față de clienți de la care vor pleca toate direcțiile noastre de dezvoltare”, menționează Natalia Sturza, directorul general al companiei.

Și dacă, de cele mai multe ori, companiile coexistă într-un maraton economic cotidian, echipa Rețelei de Farmacii Felicia a trăit acești 20 de ani sub vectorul descoperirilor și inovațiilor, entuziastă și motivată de cerințele tot mai elevate ale clienților săi.

Astfel s-a nascut ideea de farmamarket, pe care a implementat-o, în premieră, în Moldova. Prima linie fierbinte, care să ofere toate informațiile necesare despre medicamente, utilitatea și disponibilitatea acestora, este tot Felicia, urmată de proiecte mai mari sau mai mici, dar la fel de inovative și lista nu se încheie aici.

Cei 20 de ani de experiență au demonstrat că ideile curajoase, inspirate de la clienți și născute pentru clienți, merită toate eforturile pentru că, o dată și pentru totdeauna, sparg bariere și setează noi standarde pe piață.

Rețeaua de Farmacii Felicia vă multumește ca ați fost mereu alături, adevărați și suficient de critici, căci doar prin prisma experienței clienților, reușește să vadă unde este la moment și unde trebuie să ajungă.

În egală măsură, echipa „Felicia” mulțumește tuturor oamenilor, care prin dedicația, curajul, creativitatea și profesionalismul lor formează această echipă. Atât de diferiți, dar uniți în ceea ce privește două obiective de bază: orientarea către oameni și livrarea serviciilor la cele mai înalte cote ale calității.

P