Campaniile CSR sunt prezente peste tot în lume, acolo unde diverse branduri se implică și colaborează pentru diferite cauze sociale. Nici țara noastră nu este o excepție. Despre campania „Omenie în Sărăcie”, inițiată de către Farmacia Familiei în anul 2017 ne-a povestit Andrei Uncu. Ce planuri au pentru anul ce tocmai și-a intrat în drepturi, dar și cum va continua acest proiect, aflați în cadrul unei ediții „20+”.

„Campania „Omenie în Sărăcie” nu este o campanie CSR clasică. Totul a început de la dorința de a face un lucru bun și frumos. Ideea a venit de la colegii noștri din teren. Ei ne-au oferit informații despre familii defavorizate și ne-am gândit că ar fi bine să facem ceva pentru ei. Scopul nostru este să ajutăm cât mai mulți oameni. Studiem foarte bine fiecare caz în parte, ca ulterior să luăm decizia de a contribui cumva la îmbunătățirea situației. Foarte mulți oameni au apelat la noi pentru a fi și ei parte a acestei campanii. Vorbesc despre moldovenii de acasă, dar și de cei de peste hotare. Practic toate donațiile sunt de la „Farmacia Familiei”. Angajații și familiile lor contribuie cu cât pot pentru cei mai triști ca noi. Nu suntem la prima experiență. Anterior, am mai fost inițiatori a diferitor campanii de acest gen”, a menționat Andrei Uncu, manager marketing Farmacia Familiei.

„Campania „Omenie în Sărăcie” va continua și în 2018. Ne dorim să mergem în diferite colțuri ale țării. Planuri pentru acest an sunt foarte multe. Se promite a fi un an foarte intens, interesant.Ne dorim să oferim un exemplu oamenilor din comunitate. Vrem să trezim la viață Omenia – o calitate primordială pentru om, pentru că schimbarea începe chiar de la noi, de la fiecare în parte.

Promovăm aceste companii în mediul virtual, pentru că aici putem comunica direct cu oamenii, aici mesajul e trimis în cel mai corect mod. După filmulețele din „Omenie în Sărăcie” avem, practic, în fiecare zi câte un caz nou pe care îl luăm în considerare. Sunt diverse cazuri, de la probleme de sănătate și până la probleme financiare. Niciodată nu au fost criterii după care să alegem cazurile pe care să le ajutăm. Acolo unde simțim că e necesitate mai mare, acolo ne implicăm cel mai mult”, a conchis Andrei Uncu.

Foto: Captură video

Distribuie articolul: