Promovarea SEO este știința (și arta) de a dezvolta paginile web astfel încât motoarele de căutare să le poată găsi, indexa și evalua în funcție de conținut lor, număr de link-uri ce indică către el, cuvinte cheie folosite și o varietate de factori diferiți (și foarte interesanți).

Motoarele de căutare rămân cel mai popular mod de a căuta servicii și produse în mediul virtual, mai ales când intenția celui care caută este să achiziționeze ceva (ce mină de aur pentru magazinele online)!

De multe ori lucrurile funcționează după această schemă: omul care știe ce-și dorește (sau are o idee măcar), deschide motorul de căutare, introduce câteva versiuni de interogări, deschide câteva site-uri, analizează și abia după analiză – ia o decizie. De aceea e important să fiți prezenți în acel top de site-uri deschise!

Google e principalul motor de căutare din lume, iar site-urile din topul Google au șansa de a obține 99% din click-uri. Încă nu v-am convins? Atunci haideți să vorbim despre avantajele SEO comparativ cu promovare pe alte canale.

 SEO vs. alte metode de promovare online

• Optimizarea SEO vă permite să generați mai multe conversii.

• Extinde afacerea dvs. în țările vecine, sau cele care vorbesc limba în care este site-ul dvs. Iar promovarea SEO în rezultatele motoarelor de căutare vă va permite să vindeți produsele pe piața internațională.

• Sunt mai cost-eficiente decât orice altă metodă de marketing.

Avantajele colaborării cu o echipă dedicată optimizării SEO

–          Abordare individuală pentru alegerea cuvintelor cheie.

Cuvintele cheie sunt au importanță majoră în orice campanie de marketing, și este nevoie să se dedice timp și atenție acestui aspect. Algoritmul Google face totul pentru a oferi utilizatorilor pagini cu cele mai relevante rezultate pentru căutările lor.

–          Abordare individuală pentru scrierea contentului.

Un site web poate fi un bun indicator al prestigiului companiei tale. Contentul este un factor puternic, acesta este perceput de fiecare utilizator individual. De asemenea, Google evaluează site-ul după calitatea conținutului. Aceste filtre verifică calitatea site-urilor web și determină evaluarea pe baza relevanței și utilității informațiilor de pe site-ul dvs.

Optimizarea SEO poate ajuta foarte mult să vă ridicați site-ul în ochii motoarelor de căutare. Cum poate fi determinată calitatea? Site-ul de înaltă calitate combină: marketingul digital, ușurința în utilizare și designul de înaltă calitate – platforma oferă conținut precis, util și informativ.

–          Abordare individuală pentru construcția linkurilor.

Construcția linkurilor reprezintă o metodă foarte eficientă care influențează puternic pozițiile ocupate de site în motoarele de căutare. Optimizarea externă a site-ului este unul dintre momentele-cheie ale oricărei campanii SEO.

Echipa (sau expertul) SEO va găsi metode de a crea mai multe legături de înaltă calitate prin intermediul platformelor populare și de încredere. Iar acumularea traficului dorit prin intermediul linkurilor poate fi făcută în mod corespunzător, numai de către profesioniști cu experiență.

SEO este o lume aparte, cu regulile și provocările ei. Nu este ușor și nu este puțin de muncă.

Însă dacă știți să alegeți echipa de lucru – SEO vă va aduce avantaje nelimitate (multe pe care nici nu le-ați planificat), pe termen lung!

Distribuie articolul: