Le includem în meniul nostru zilnic, fiind siguri că sunt alimente puțin calorice, dar iată, mare surpriză, lucrurile stau puțin diferit. Vezi mai jos, care sunt cele 6 produse.

Avocado

E un star al mâncării sănătoase și da, avocado este cu adevărat un produs foarte hrănitor.Un avocado copt conține aproximativ 360 de kilocalorii. Iar alături de calorii vei primi și acizi grași valoroși pentru organism, precum și o porție generoasă de vitamine și minerale.

Humus

Cei care preferă Hummusul ar trebui să țină cont de faptul că o sută de grame din această gustare conține aproximativ 380 de calorii. În orice caz valoarea nutrițională a hummus-ului depinde de cât de mult ulei conține. Dar, în ciuda conținutului ridicat de calorii, hummusul rămâne unul dintre cele mai sănătoase gustări, așa cum acesta este o sursă bună de proteine și fibre, care ne ajută să ne ținem sațietatea pentru o lungă perioadă de timp.

Sushi

Refuzi o masă completă și mănânci sushi, în speranța că vei primi mai puține calorii? Dorim să te informăm că sushi și rolurile nu sunt o mâncare dietetică: o bucată poate conține aproximativ 50 de kilocalorii (și uneori mai multe – în funcție de compoziție). Caloriile din sushi și rulouri sunt adăugate și de la diverse sosuri. Dar, deși porția de sushi în ceea ce privește caloriile nu este mult mai joasă decât a unui burger mediu, sushi, desigur, sunt mult mai benefice – de exemplu, sunt bogate în omega-3 și grăsimi nesaturate utile pentru organism.

Cocosul

Cocosul poate fi lăudat pentru conținutul ridicat de fibre și gustul plăcut, dar cu siguranță nu poate fi numit un produs dietetic – o sută de grame de nucă de nucă de cocos conține aproximativ 350 de kilocalorii. Există, de asemenea, multe calorii în apa de nucă de cocos.

Fructele uscate

Fructele uscate conțin oligoelemente valoroase, dar și fibre așa deci acestea rămân alternativă rezonabilă pentru dulciuri. Cu toate acestea, ar trebui să reținem că, consumul fructelor uscate nu trebui să devină tradiție – spre exemplu, o sută de grame de smochine uscate, prune și stafide pot conține aproximativ 400 de kilocalorii. Dacă nu doriți să câștigați kilograme în plus, mâncați doar o mână de fructe uscate pe zi.

Băuturile pe bază de cafea

Băuturile cu conținut de cofeină, precum ar fi frappuccino sau un latte îți pot depăși întreaga masă, în calorii. Cert este că astfel de băuturi cu adăugare de lapte, diverse siropuri, toppinguri sau frișcă conțin mult zahăr și, prin urmare, sunt foarte bogate în calorii.

SURSA: Glamour.ru

Distribuie articolul: