Cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Moldova, au fost recunoscute de public prin vot on-line, securizat de platforma Facebook, pe pagina oficială www.notorium.md. Aceștia și-au primit trofeele în cadrul Galei de Decernare a Premiilor pentru Concursul Național a celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova – Notorium Awards, ediția a patra. Evenimentul s-a desfășurat la Palatul Grand Elysee pe 29 noiembrie și este organizat de Compania de proprietate intelectuală INTELSTART LTD.

La concurs au participat peste 4500 de mărci comerciale prezente pe piața la 150 de categorii de produse şi servicii. Deviza Concursului a fost: „Fiecare merită să fie recunoscut”.

La Gala Premiilor Notorium Trademark Awards 2019 au fost premiate 121 de mărci comerciale. Printre nominanţii Galei, care au primit distincţiile Concursului – trofeu, medalii de aur, argint şi bronz, se enumeră aşa brand-uri ca: Victoriabank, Sandra, Vinăria din Vale, Lactis, Biscopane, Knauf, Arax, Floreni, Apriori, Kardel, Bacifera, Farmacia Familiei, VideoSecurity, Boiar Wine House, Optiplaza, BabyOno, Dalmors Grup, Chicco, Balkan Pharmaceuticals, Ocean Fish, Rapidasig, Mogo, Baumaster, Benett Auto, Ecofloor, Sixt, Ukravit, Diplom ş.a.

Oaspeții de onoare au fost Șeful Cabinetului Directorului General al AGEPI – Dl Rusu Eugeniu și Cunev Veaceslav – Președintele Asociaţiei Naţionale a Companiilor Private din Sectorul Tehnologiilor Informaţionale şi Comunicaţiilor (ATIC), Membru al Consiliului Economic al Președintelui Republicii Moldova, cu prezentarea „Cum să ne pregătim businessul pentru schimbările globale”.

Pentru ediția din anul curent învingătorii primesc și dreptul exclusiv de utilizare a Logotipul Votat Marcă Recunoscută, care  va duce la o creșterea vânzărilor încrederii și loialității consumatorilor.

În baza studiului realizat de Xplane Market Research Agency se estimează că :

  •  70% din consumatorii moldoveni probabil ar cumpăra  produsul/ serviciul marcat cu logotipul Votat  Marcă Recunoscută, și
  • 59% din consumatori vor avea încredere în aceste produse/ servicii.

Gala de Decernare a avut blitzuri și covor roșu ca la Hollywood, transmisiune live, networking cu antreprenori de top din Moldova, show cu lupte reale a cavalerilor medievali, recital muzical cu formația BRIO SONORES, recepție VIP cu bucate si vinuri selecte, cadouri și tombole cu premii de la parteneri.

NOTORIUM în cifre

  • 4 ani de promovare a Celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova
  • 4500 mărci comerciale, participante în Concursul Mărcilor Recunoscute NOTOTORIUM
  • 370.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md la cele patru ediții
  • 95.000 de vizitatori unici a site-ului www.notorium.md, la ediția curentă (septembrie – prezent)
  • 905.000 de pagini accesate a site-ului www.notorium.md,la ediția curentă (septembrie – prezent)
  • timp mediu de aflare pe site 3 minute
  • 20+ parteneri mulțumiți
  • 60.000+ abonați activi a Bazei de Date Email Marketing
  • 3.700+ fani ai paginii noastre pe FB
  • 69.000 vizualizări a Galei Notorium 2019, în decurs de 4 zile, pe rețeaua www.privesc.eu!

Video de la Gală puteți vedea AICI

Mai multe poze de la Gala Notorium le găsiți AICI.

P