Nu este întocmai necesar și nici recomandabil să ții diete drastice atunci când vrei să slăbești. Există câteva secrete care ajută să dai jos câteva kilograme fără să te chinui prea mult.

Atunci când vor să dea jos câteva kilograme, nutriționiștii apelează la anumite trucuri simple. Deși fiecare are câte un secret, majoritatea nutriționiștilor se axează pe consumarea proteinelor la micul-dejun.

Mic-dejun plin de proteine

„Am grijă să mănânc o cantitate adecvată de proteine la fiecare masă-aproximativ 30 de grame-mai ales la micul-dejun. Oamenii nu mănâncă suficiente proteine la micul-dejun. Ouăle sunt o bună sursă de proteine și împreună cu spanac sau salată verde, cu roșii și mozzarela proaspătă reprezintă o masă plină de nutrienți cu care să îți începi ziua. Dacă mai mănânci și câteva fructe de pădure e ideal. Studiile au demonstrat că dacă mănânci suficiente proteine dimineață,îți scade apetitul pentru tot restul zilei”, Angela Lemond, Nutriționist la Academia de Nutriție și Diabet.

Gustări sănătoase înainte de culcare

„Când nu mă simt bine, e de vină lipsa de somn, de obicei. Așa că mănânc seară, înainte de culcare câteva nuci sau cireșe uscate, deoarece conțîn melatonina și mă ajută să adorm și să-mi țîn în frâu hormonii foamei”, — Rebecca Scritchfield, expert în nutriție

Vin la cină

„Mă bazez pe nuci, suc de roșii, floricele de porumb și ceai. Mănânc iaurt grecesc cu fructe și nuci la micul-dejun, salate la prânz, floricele de porumb drept gustări și ceai în loc de deșert. Singură mea plăcere vinovată e un pahar de vin la cină” — Kathleen Zelman, Director de Nutriție WebMD

Supă de legume

„Fac supă Toscana cu fasole albă cu spanac sau kale și cârnați vegetarieni. Îmi place această supă deoarece e plină de proteine vegetale, fibre și antioxidanți. În plus te satură, deși conține puține calorii” — Kate Geagan, expert în nutriție, autor al Go Green. Get Lean.

Sursa: Andreearaicu.ro