Există foarte multe alimente pe care le poți consuma în fiecare zi pentru a-ți arde caloriile și a pierde din greutate. Vestea cea mare este că pe lângă faptul că aceste alimente sunt super delicioase, acestea mai sunt laudate și pentu efectele miraculoase asupra sănătății. Încercă să consumi cât mai multe din produsele menționate mai jos în fiecare zi și vei observa cum starea sănătății tale se va îmbunătăți vizibil. Aici sunt 10 alimente care-ți vor „elimina” caloriile din corpul tău.

Grapefruitul accelerează metabolismul și ajută la arderea caloriilor. Acest fruct te face să te simți plină de energie. Mai mult decât atât, grapefruitul este bogat în fibre, care pot ajuta la stabilizarea nivelului de glucoză din sânge. Poți adăuga grapefruitul într-o salată de fructe, îl poți consuma sub formă de piureu sau de suc, din fericire are aceleași efecte.

Secretul țelinei este foarte simplu: conține puține calorii și te ajută la arderea celor din alte alimente consumate. Țelina constă în cea mai mare parte din apă de aceea se recomandă de a o încadra într-o dietă echilibrată, care-și va arăta efectul neîntârziat. Cu toate acestea, o dieta doar din țelină nu este recomandată pentru organismul tău, aceasta nu va oferi organismului, mineralele și nutrienții necesari. Deci, cea mai bună decizie va fi s-o combini cu alte produse alimentare.

Studiile arată că cerealele integrale sunt mai sănătoase decât cereale rafinate (mărunțite). S-a demonstrat că acestea scad riscul de a dezvolta o boală cronică. Totodată, este bine să știi că o dată ce le-ai întrodus într-o dieta, digerarea lor va lua mai mult timp decât la alte produse. Cerealele integrale sunt bogate în diferite vitamine, minerale și carbohidrați, dar totuși sunt sărace în grăsimi, adică, (de asemenea), au nevoie de a fi combinate cu alte alimente.

Dacă nu ai știu până acum că ceaiul verde este un bun rapel pentru metabolismul tău, ți-o spunem noi! Această băutură asiatică, servită fierbinte, a devenit o normalitate în viața noastră, dar totuși, nu putem uita de proprietățile lui „sănătoase”. Este bogat în antioxidanți, stimulează metabolismul și ajută la pierderea în greutate. În momentul în care te bucuri de o ceașcă de ceai verde, aromat, fierbinte să știi că faci o mare favoare organismului tău.

A fost dovedit științific că omega-3 acționează ca un regulator al metabolismului. Acesta este un acid gras care afectează nivelul de leptină – hormonul care controlează cât de repede este arsă grăsimea din corpul uman. Omega-3 poate ajunge în organismul nostru doar consumând pește (ton, hering, somon, în primul rând), fie prin intermediul aditivilor speciali sau prin suplimente alimentare care conțin omega-3.

Cred că nimeni nu-și poate imagina viața fără o ceașcă de cafea delicioasă cu care începem o dimineață frumoasă. Știm cu toții că „ingredientul” principal al acestui produs este cofeina care ne ajută să ne simțim plini de viață și ne umple cu energie. Cu o doză de cofeină se îmbunătățesc simțitotr bătăile inimii, sângele își ia mai mult oxigen și se ard mai multe calorii. Din păcate, efectul se pierde atunci când încerci să te răsfeți cu tot felul de creme și zahăr adăugat în ceașcă. Gândește-te la un înlocuitor decent pentru acestea, de exemplu, poți încerca scorțișoara, care la rândul ei are efectele sale benefice.

Avocado este un „triplu-arzător” de grăsime. Acesta conține grasimi mononesaturate, care accelerează metabolismul și protejează partea de producere a energiei din celulele radicalilor liberi. Mai mult decât atât, avocado „posedă” o mulțime de beneficii minunate pentru sănătatea ta. Acesta reduce nivelul colesterolului, vindecă rănile, reduce riscul de boli cardiace și accidente vasculare cerebrale, de asemenea mai este bun pentru ochi și păr. La un mic dejun sănătos, ppți mânca o jumătate de avocado cu roșii și sare de mare, iar atunci când gătești o salată adaugă felii de avocado printre fasole și spanac sau poți consuma o periuță de avocado gustos cu scorțișoară și lapte de cocos.

Orice produs picant aparține grupului de alimente care ajuta la arderea rapidă a caloriilor. Ele nu sunt sărace în calorii și pot fi un adaos minunat la mesele tale. Acestea pot fi: piperul cayenne, piperul negru, roșu sau alb. Acestea pot fi adăugate în sosuri, salate și alte mâncăruri, doar asigură-te că ai citit conținutul înainte de a-l pune în farfurie.

Semințele de Chia sunt bogate în proteine, fibre, precum și în grăsimile din omega-3, contribuie la îmbunătățirea metabolismului, îmbunătățesc pofta de mâncare, și ard grăsimile din organismul uman. Absorbind câteva semințe de Chia pentru aproximativ 15 minute, acestea se vor umfla de până la zece ori mai mult din dimensiunea lor. Semințe de Chia vor ține de saț pentu mai mult și te vor împiedica să mai consumi și alte alimente. Le poți adăuga la piureuri, salate, iaurturi sau în fulgii de ovăz.

Unul dintre cele mai delicioase alimentele, care odată mâncat îți va arde cele mai multe calorii sunt nucile de Brazilia. Acestea, de asemenea luptă cu celulita și îmbunătățesc sistemul imunitar. Laptele din nucile de Brazilia poate fi băut cu cardamom și vanilie, în calitate de cocteil, deși poate fi servită și o gustare din nuci de Brazilia, formată dintr-o papaya, un mango și câteva fructe citrice pe post de salată.

Sursa: womanitely.com

Distribuie articolul: